اخبار

ضرورت مانع‌‌‌‌‌‌زدایی از تولید و حرکت در مسیر تولید دانش‌بنیان

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر تأکید کرد

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در جریان بازدید از شرکت آلی شیمی قم، بر ضرورت مانع‌زدایی از تولید و حرکت در مسیر تولید دانش‌بنیان تأکید کرد.

به گزارش بیدنا به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی شرکت توسعه صنایع بهشهر، در این بازدید که از خطوط تولید گلیسیرین، اسید چرب و … صورت گرفت، حقی سرپرست معاونت شرکت‌ها و عبدلی سرپرست شرکت آلی شیمی قم، دکتر بهروز مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر را همراهی می‌کردند.
مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، با تاکید بر لزوم توسعه محصول و تکمیل زنجیره ارزش، توجه ویژه به تولید دانش‌بنیان را امری ضروری دانسته و مهم‌ترین اولویت‌های شرکت برای تحقق اهداف تدوین شده در این خصوص را برشمرد.
وی، «افزایش سرمایه شرکت و تلاش در راستای فراهم کردن زمینه‌های لازم در خصوص پذیرش در فرابورس» و «ارائه طرح مطالعاتی تصفیه آب و تلاش جهت اجرای این طرح با توجه به محدودیت‌های آبی منطقه و هزینه‌های گزاف آب بهای مصرفی» را از جمله این اولویت‌ها عنوان کرد.
دکتر مرادی، «تولید چیپس صابون به منظور امکان مدیریت عرضه با حاشیه سود مناسب مبتنی بر کشش بازار» و «راه‌اندازی خطوط گلیسیرین بهداشتی به منظور ایجاد ارزش افزوده و تکمیل زنجیره ارزش» را از دیگر اولویت‌های مهم شرکت برای تحقق اهداف دانست.
مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر به نحوه تامین نقدینگی در شرکت آلی شیمی قم پرداخت و به منظور ایجاد هم‌افزایی و بهره‌مندی از مزایای گروه، بر «لزوم توجه و راهبری جریان نقدینگی شرکت آلی شیمی توسط هلدینگ مدیریت صنعت شوینده با توجه به سهم ۷۵ درصدی شرکت‌های گروه از مطالبات شرکت مذکور» تأکید کرد.
دکتر مرادی همچنین «ارائه ترم پرداخت از سوی هلدینگ مدیریت صنعت شوینده به شرکت آلی شیمی قم به منظور حمایت حداکثری از تولید و تدوین برنامه تولید»، «تمرکز و تجمیع خرید مواد اولیه زنجیره در هلدینگ مدیریت صنعت شوینده» و «ایجاد هم‌افزایی و استفاده از پتانسیل‌های درون گروهی در کلیه شرکت‌ها» را خواستار شد.

در پایان این بازدید نیز علیرضا عبدلی سرپرست شرکت آلی شیمی قم اظهار داشت: حضور مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در شرکت آلی شیمی و گفت‌و‌گو با مهندسین وکارگران، موجب ایجاد فضای نشاط در کارخانه شده و دکتر مرادی نیز از حضور پرسنل و مهندسین جوان در کارخانه ابراز خرسندی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *